منوهای نصب در پنل مدیریت

دوره‌های تابستان حوزه آزاد با محوریت «علم‌افزایی و جهاد تبیین»

سرکار خانم نیک‌زاد با اشاره به فعالیت حوزه آزاد در فرصت مغتنم تابستان، از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی این مرکز خبر داد و گفت: حوزه آزاد در راستای احیاء حوزه سنتی و سامرائی، امسال هم با شعار کلیدی «علم‌افزایی و جهاد تبیین»، فراخوان ثبت‌نام در ۱۵ رشته کاربردی ذیل گروه علوم و معارف اسلامی را اعلام می‌کند. عموم بانوان علاقه‌مند ایرانی و بین‌الملل می‌توانند از ابتدای تیرماه نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام و از نیمه تیرماه به صورت حضوری و آنلاین در دوره‌ها حضور یابند.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی افزود: فعالیت‌های این حوزه، استمرار کسب آموزش‌های تخصصی در گروه آموزشی علوم و معارف اسلامی است که در سطوح عالی و براساس تلفیق دروس قدیم حوزه با دروس جدید، در محضر اساتید مجتهد و متخصص، محقق می‌شود.

نیک‌زاد ادامه داد: حوزه آزاد، با توجه ویژه به برکات اجتهاد بانوان در عرصه نیازهای روز و چالش‌های مرتبط با جامعه بانوان از جمله حجاب و نظر و ابواب گوناگون فقه معاصر، به دنبال تربیت بانوانی پژوهشگر و نظریه‌پرداز است.

وی همچنین به طراحی کارگاه‌های تخصصی بررسی اسناد و مدارک نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، آموزش زبان عربی و انگلیسی، با رویکرد تربیت بانوان پاسخگو و مبلغ اشاره کرد و بیان داشت: دوره‌های تابستان حوزه آزاد  در قالب ۱۵ رشته علمی و تخصصی، در حوزه مهم تفکر و علم‌افزایی ویژه اساتید، طلاب، کارمندان و عموم بانوان مقطع متوسطه دوم و بالاتر به دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی افزود: ثبت‌نام در دوره‌های حوزه آزاد به شیوه الکترونیک و از طریق آدرس
https://courses.jz.ac.ir/
در بازه زمانی یکم تا هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ و آغاز دوره‌ها در صورت رسیدن به حد نصاب، از ۱۵ تیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شناسه پشتیبان حوزه آزاد در پیام‌رسان ایتا به آدرس
@hozeazadd،
راهنما و پاسخگوی سوالات و ابهامات بانوان و طلاب مشتاق است، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال این مرکز به نشانی
https://eitaa.com/azad_jz
با سرفصل دوره‌ها آشنا شوند.

تیر ۳, ۱۴۰۳

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱

ارتباط با مرکز

کلیه حقوق این تارنما برای جامعه الزهرا(حوزه علمیه خواهران قم) محفوظ می باشد.
X