منوهای نصب در پنل مدیریت

«به وسعت جهان»؛ معرفی ظرفیت‌های آموزشی کوتاه‌مدت و دوره‌های اردویی جامعه‌الزهرا(س)

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت از ارائه ظرفیت‌های آموزشی آزاد و کوتاه‌مدت و دوره‌های اردویی مختلف ملی و بین‌المللی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه آفرینه خبر داد.

سرکار خانم فهیمه الیاسی در حاشیه برگزاری نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به ظرفیت‌های ویژه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در ترویج معارف اسلامی و ایفای نقش مسئولیت‌مندانه این نهاد حوزوی در معرفت‌افزایی و مهارت‌افزایی بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: این فعالیت‌ها در یکی از واحدهای مرکز با عنوان اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت انجام می‌شود و بخشی از ظرفیت‌های آموزشی آن در نمایشگاه آفرینه در معرض بازدید قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: فعال‌سازی ظرفیت ‌بانوان در عرصه‌‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی ‌در حوزه آموزش‌های مرتبط با علوم و معارف‌اسلامی و سبک زندگی اسلامی، به موازات نقش‌آفرینی بانوان در میدان‌ تولید و کارآفرینی، چشم‌انداز فعالیت این مرکز در عرصه زن و خانواده بوده و در راستای تحقق این مهم، مرکز پذیرای عموم بانوان علاقه‌مند از سراسر جهان است.

الیاسی در ادامه به فرصت‌های آموزشی این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: کنش‌گری در راستاي اعتلای فکر، فرهنگ و تمدن اسلامی یکی از ماموریت‌های این اداره است که از رهگذر ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت و در قالب دوره‌های اردویی اثرگذار ملی و بین‌المللی دنبال می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: خبرهای روزانه نمایشگاه و زمان‌بندی دقیق برنامه‌های مکمل در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz بارگذاری می‌شود و آیدی مرکز با شناسه @ama_center هر روز تا ساعت ۱۸، آماده راهنمایی و پاسخگوی سوال‌های مخاطبان است.

الیاسی یادآور شد: نمایشگاه آفرینه تا ۲۰ اسفند هر روز ساعت ۱۰ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پذیرای بازدیدکنندگان است.

اسفند ۱۶, ۱۴۰۲

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱

ارتباط با مرکز

کلیه حقوق این تارنما برای جامعه الزهرا(حوزه علمیه خواهران قم) محفوظ می باشد.
X